Alla inlägg under januari 2010

Av dicirosa - 31 januari 2010 00:32

Passar inte in någonstans. Hur jag än gör så blir det fel. Man kan tro att man hamnat rätt, att det passar, men efter ett tag så märker man att biten inte riktigt får plats. Den passar inte riktigt in, eller så ser man att motivet på biten har börjat släppa i kanterna. Sen så kan den se hel ut på framsidan, men vänder man på den så ser man att det bara är färgen som håller ihop den men att den är helt itu på andra sidan.


Känslan från tidigare ikväll höll inte i sig så länge. Nu pendlar det mellan att inte känna någonting till att få ångestbränningar. Vill inte vara med till morgondagen, känner att allt kommer rasa samman då.


Fan jag tror jag håller på och förlora förståndet   

Av dicirosa - 30 januari 2010 23:16

Ett konstigt lugn har spridit sig i min kropp, känns som jag inte orkar bry mig längre. Som om jag struntar i om han hör av sig eller inte. Undrar hur länge denna känslan kommer sitta i? I morgon när jag vaknar är den säkert som bortblåst och ångesten sitter stadigt på plats igen.


Läste igenom kommentarerna igen förut.
Var en av er som hade skrivit något i stil med att jag kanske inte vill ha honom ändå om jag väl får honom.
Den tanken har jag själv haft många, många gånger. Det finns inget som säger att inte JAG kommer tröttna och se att vi inte alls passar ihop. Det som gör det så svårt nu är ovissheten om det.

Har försökt säga det till honom också, men jag tror han lider av hybris eller något i den stilen.

Han har sagt någon gång att - Fan blir jag tillsammans med dig kommer jag aldrig bli av med dig.

Jo, då VET man att det inte fungerar och vad är det som säger att JAG inte lämnar DIG?

-Det kommer du aldrig göra, då skulle du gjort det för längesen.


Tur att vissa har höga tankar om sig själva.

Av dicirosa - 30 januari 2010 21:40

SanDiego - Jag kommer inte sluta blogga, fråga är om ni kommer vilja fortsätta läsa när dramatiken är borta? I och för sig är jag en ganska dramatisk person så det lär väl inte hända direkt.... Tror det är en ganska dålig grej, för mig   


Melina - Haha jag är faktiskt ute också, men just nu är jag inne i en period då jag inte tycker det är kul att gå ut och festa. Sen är jag i den åldern då ALLA vänner har familj/barn/sambo/pojkvän vilket leder till att man inte ALLTID kan gå ut heller, för man har ingen att gå ut med. Man tröttnar på att vara femte hjulet som är med på partillställningar till slut också.


Kan förstå om ni fått bilden av mig som hemmasittande datanörd, MEN tro det eller ej, jag har ett liv utanför "detta" också   


Av dicirosa - 30 januari 2010 21:22

På vägen ut till mor och far körde jag alldeles för fort på en isig och snöig väg. Det enda jag tänkte var - Jag skiter i om jag kör av vägen och dör!

Just då får jag sladd på bilen, den kränger över hela vägen och det enda jag kan tänka då är - Fan NEJ jag kan ju inte kvadda bilen!

Sjukt, jag bryr mig mer om bilen än mitt eget liv.

Av dicirosa - 30 januari 2010 18:15

Jag är helt förstörd, helt under isen. Fick en kalldusch som heter duga. Han bad mig dra åt helvete, allt pga 2 sms! Påstod att jag drivit det för långt, att jag skuter honom längre och längre bort. Jag fattade ingenting och när jag ville att han skulle förklara hur han kunde bli så arg för 2 sms blev han bara ännu argare. Sa att han sagt åt mig att inte smsa, men att jag gjorde det ändå.

-DRA ÅT HELVETE! *klick*

Jag ringde upp honom igen, måste ha en förklaring.
Han klickade mig.

Nästan direkt efter ringer han upp, säger med lugnare röst

-Du måste backa, jag blir så trött på dig. Jag hör av mig till dig när jag inte är irriterad längre, jag vet inte när det blir. Hör jag ett ljud från dig kan du dra åt helvete, då är du körd.


Jag fattar verkligen ingenting, tis-tors när jag var där var kanon. Tors och fredag när han ringde, alla de gånger HAN ringde, var bra. Någonting hände igår kväll.


Måste tillägga, för jag förstår att de som läser detta verkligen måste undra om det kanske inte är så att jag är en jobbig jävel. Så är inte fallet. Har pratat med mina vänner om detta flera ggr, och sagt det att jag kanske är knäpp jag kanske är så jobbig som han säger. Men jag frågar inte mer än någon annan, jag är inte mer på än någon annan. Oftas är det faktiskt HAN som hör av sig till mig, som ringer mig. Men såhär har det alltid varit, rätt vad det är så vänder han som en hand och bara blir skitförbannad och säger att jag är såååå jobbig fast jag är precis som jag alltid varit.


Frågade honom om han aldrig mer kommer höra av sig.
-Jo det gör jag alltid, men nu måste jag sluta vara irriterad på dig först. Jag kan inte säga om det blir i morgon eller nästa dag eller ens nästa.


Vad fan är det som händer?? Den ständigt återkommande frågan, men nu fattar jag verkligen ingenting.


Nu ska jag ta min godispåse och ostbågspåse, som jag köpte för jag tänkte att jag kanske skulle åkta till honom, och åka hem till mina föräldrar ett par dagar. Lättare att hålla sig på rätt sida om man har folk omkring sig, här hemma i lägenheten hamnar jag lätt i det svarta det mörka.



Av dicirosa - 29 januari 2010 20:17

Sitter här och känner mig som den mest ensama människan i världen. Vet att det inte är så såklart, men känslan vägrar lämna min kropp.


Han har blivit smittad av min luftvägsinfektion, nu dröjer det väl inte länge innan hon också är sjuk.


Jag är tom, har som en brännande känsla i hela kroppen.













Jag vill att hon försvinner

Av dicirosa - 29 januari 2010 17:42

Så har vi pratat igen, som vanligt. Sitter i telefon mest hela tiden när han inte är med henne.

Nu hade hon tydligen ändrat sig och ville träffa honom ändå.

Typiskt.

Varför kan han inte säga nej till henne? Han påstår att han gör det, men det är inget jag märker av direkt.

Kan hon inte bara följa sin magkänsla, den stämmer till 100%!


Jag är så  uttråkad så jag vet knappt vart jag ska ta vägen!

Lite smått irriterad också, lät faktiskt på honom som att han ville träffa mig.


Älta älta älta.

 Tror jag ska byta tema på bloggen, från dramablogg till ältningsblogg!

Av dicirosa - 29 januari 2010 14:28

Idag står det helt still i huvudet, känner knappt att jag har något att skriva ens.

Fick en kommentar med en förfrågan om bakgrundshistoria.
Har funderat på att skriva den, men det är jobbigt för det får mig att inse hur mycket jag själva har förstört. Att det är som han säger, det är JAG som försatt mig i situationen. Vissa dagar kan jag tycka att det är så, jag förstår honom, men samtidigt så tycker jag inte att han har rätt att hänga upp sig allt för mycket på det och lägga allt på mig. Finns så mycket han gjort och inte gjort också.

Hade funderingar på att importera min andra blogg hit, men är så oteknisk så har inte en aning om hur man gör det.


Även hennes blogg är efterfrågad, funderar fortfarande på det. Nu det sista har det dock verkat som det är lite bloggtorka där. Vet inte om Han kanske har sagt åt henne att inte skriva. Det gjorde han till mig.


Annars så dagens status är som vanligt - Väntar



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards