Direktlänk till inlägg 15 februari 2010

Så sjukt trött

Av dicirosa - 15 februari 2010 14:16

Blev en tur till Honom igår ändå, nu är jag sjukt trött. Sällan det blir mycket med sömnen när man är där, sitter uppe hela nätterna.

Jag önskar jag var stark, att jag var normal, att jag kunde tänka och resonera som alla andra. Jag kan det, men jag gör det inte och det trycker ner mig ännu mer. Att inte  sova ordentligt på det då gör det hela ännu värre. Tomheten.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dicirosa - 12 mars 2010 22:46

  It's time to move out of the darkness.Use what you feel insideYour faith alone will guide youFeel the turn in timeIt's in your heartit's in your soulDon't be scared keep believeingI know you know deep inside that your time has co...

Av dicirosa - 2 mars 2010 17:16

Det är den krassa sanningen, jag har blivit misshandlad. Av Honom.Var hemma hos honom, han var grinig och jag förstod inte varför. Jag skulle åka hem men kom inte ut med bilen, så jag tog mitt pick och pack och tänkte gå. Då släpper han ut hunden så ...

Av dicirosa - 28 februari 2010 17:08

Den stora fråga som alltid är den samma. Ska jag stanna kvar eller ska jag gå? De små hoppen har ger mig får mig att vilja stanna kvar, men allt annat han gör får mig att vilja gå. Det sista när vi träffats har det varit sådär, ungefär varannan gång ...

He

Av dicirosa - 19 februari 2010 19:28

He makes me feel so sad he makes me feel so bad     Men samtidigt får han mig att känna mig så glad, så fantastisk. Alla planer vi har. Har varit ett par underbara dagar, men så fort jag kommer hem så försvinner känslan av lycka.   Inge...

Av dicirosa - 14 februari 2010 13:21

Såhär känner jag idag   Some may sayI'm wishing my days awayNo wayAnd if it's the price I paySome sayTomorrow's another dayYou stayI may as well play   Happy fucking valentine, a Bullet for my valentine maybe.   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards